No 2020.gada 1.septembra līdz 30.novembrim administrācija veica juridiskās palīdzības saņēmēju (turpmāk – klientu) aptauju, lai noskaidrotu viedokli par saņemto juridisko palīdzību un sniegtā pakalpojuma kvalitāti.

Administrācijā kopā tika saņemtas 35 anketas. Klientu vairākums ir apmierināti ar iestādes sniegto pakalpojumu. Klienti, tāpat kā līdz šim, norādīja, ka vēršanās iestādē bija samērā viegla, juridiskās palīdzības pieprasījuma iesnieguma veidlapa saprotama un viegli aizpildāma.

Vienlaikus, ņemot vērā valstī esošo epidemioloģisko situāciju ar vīrusa Covid-19 izplatību un izmaiņām administrācijas pakalpojumu saņemšanas kanālos, administrācija aptaujās vēlējās noskaidrot klientu viedokli - vai pastāvēja šķēršļi pakalpojuma saņemšanā.

Izvērtējot saņemtās klientu anketas, secināms, ka šķēršļu nebija, proti, kā vēlamo kanālu veidlapas iesniegšanai administrācijai 57% klientu minēja pastu, 40% izmantojot portālu www.latvija.lv un 3% izmantojot drošu elektronisko parakstu, kā arī klientiem nebija grūtības saņemt juridisko palīdzību sakarā ar vīrusa Covid-19 izplatību.

Tāpat arī secināms, ka vairākums klientu (86%) nesaskata nepieciešamību apmeklēt iestādi klātienē (Pils laukumā 4, Rīgā). Atsevišķi klienti anketās izteica īpašu “paldies” par saņemtajiem pakalpojumiem, jo juridiskās palīdzības sniedzēju sniegtā juridiskā palīdzība bija profesionāla un noderīga.

Visvairāk pieprasījumu 2020.gadā saņemti ģimenes tiesību, īres un apsaimniekošanas, kā arī saistību tiesību un zaudējumu piedziņas strīdu risināšanai, skatīt vairāk  - https://jpa.gov.lv/pub/?id=65&id=65 .

Ņemot vērā anketās pausto, administrācija iedrošina personas vērsties un saņemt valsts nodrošināto juridisko palīdzību, neskatoties uz izsludināto ārkārtējo situāciju, jo iestāde spēja pielāgoties un juridiskās palīdzības sniedzēji joprojām izsaka gatavību nodrošināt personu tiesību aizsardzību arī šajos sarežģītajos apstākļos. 

aptauja