rešdien, 12. septembrī, Valsts kanceleja uzsāk laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā uzmanība tiks pievērsta valsts pārvaldes darbiniekiem, mudinot iedzīvotājus balsot par kompetentākajiem un atsaucīgākajiem klientu konsultantiem, tādējādi nosakot, kas šogad būs gada Klientu apkalpošanas Goda balvas saņēmēji. 

Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams ne tikai klātienē pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu, bet savu “paldies” nodot arī balsojuma veidā vietnē www.mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols”. Tajās iestādēs, kurās izvietotas balsošanas urnas, savu balsi iespējams nodot arī ar balsošanas biļetena starpniecību. Balsošanas laiks ir no šā gada 12. septembra līdz 11. novembrim. 

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem, un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.